همین الان سفارش دهید
IMG-LOGO

سوالات متداول

 

بخش سفارش

 

چطور می توانم سفارشم را پیگیری کنم؟

وارد سایت بتن نت شوید روی لیست سفارشات کلیک کنید. در این قسمت می توانید سفارش خود را رویت کنید. پس از کلیک بر روی مشاهده مراحل مختلف سفارش قابل مشاهده می باشد.

 

چطور می توانم سفارشم را لغو کنم؟

وارد سایت بتن نت شوید روی لیست سفارشات کلیک کنید. در این قسمت می توانید سفارش خود را رویت کنید. پس از کلیک بر روی مشاهده مراحل مختلف سفارش قابل مشاهده می باشد. سپس گزینه لغو سفارش را انتخاب نمایید.

 

کارشناسی پروژه به چه صورت است؟

پس از ثبت سفارش پروژه خود، کارشناس برای شما مشخص می شود و در سریعترین زمان ممکن جهت بازدید از پروژه به محل اعزام می گردد.

 

چطور می توانم با کارشناس تماس بگیرم؟

در قسمت لیست سفارشات بخش مشاهده سفارش، شماره کارشناس قابل رویت می باشد.

 

آیا ممکن است پس از بازدید کارشناس اصلاحاتی در سفارش صورت پذیرد؟

بله، کارشناسان با توجه به بازدید از محل پروژه، در صورت نیاز اصلاحاتی در سفارش شما انجام می دهند که می توانید پس از تایید کارشناس آن را مشاهده نمایید. لازم به ذکر است حضور کارشناس صرفا جهت راهنمایی خریدار و تسهیل روند انجام کار می باشد و در نهایت متراژ محاسبه شده ی خریدار ملاک تامین کننده جهت ارسال بار است.

 

پیشنهاد قیمت چه زمانی برای من ارسال می شود؟

پس از تایید کارشناس، تامین کنندگان پیشنهاد قیمت را برای شما ارسال می کنند.

 

چگونه پیشنهاد قیمت را تایید کنم؟

در قسمت لیست سفارشات پس از مشاهده سفارش مربوطه، پیشنهادات قیمت ارسالی در پایین صفحه نمایش داده می شود. برای رویت جزییات هر پیشنهاد کافیست گزینه مشاهده را کلیک نمایید. در ادامه جهت قبول  پیشنهاد، تایید و پرداخت را انتخاب کنید.

 

 

بخش پرداخت

 

پیش پرداخت و شرایط تسویه حساب به چه صورت است؟

پس از مشاهده پیشنهاد قیمت تامین کنندگان و شرایط اعلام شده آنان، با توجه به شرایط پرداخت احراز شده و تایید توسط شما مبلغ دو میلیون تومان جهت رزرو سفارش خود را پرداخت نمایید. پس از پرداخت وجه کارشناسان ما جهت دریافت وجه نقد و اعتباری طبق توافق حاصل شده به شما مراجعه کرده و رسید قابل استناد و قرارداد مورد نیاز را به شما تحویل می دهند. پس از این مرحله شما می توانید بتن خود را دریافت کنید.

 

تراکنش ناموفق چیست؟

 اگر فرایند پرداخت آنلاین شما دچار مشکل شود و وجه کسر شده از حساب بانکی شما به سایت پذیرنده منتقل نشود، یک تراکنش یا پرداخت ناموفق صورت گرفته است که این مبلغ کسر شده با بررسی توسط درگاه انتخاب شده به حساب شما برگشت می‌خورد. (این فرایند نهایتا ۷۲ ساعت کاری زمان می‌برد و درصورتی که بعد از گذشت این زمان، وجه به حساب شما برگشت داده نشد، می‌توانید با شماره تماسی که پشت کارت بانکی شما درج شده تماس بگیرید و این موضوع را بررسی کنید.)